Wednesday, February 28, 2007

Malaysia miliki kemudahan penapisan emas termaju di Asia

Keratan Akhbar Utusan Malaysia,22 Februari 2007

KUALA LUMPUR 22 Feb. – Malaysia adalah lokasi kemudahan penapisan dan peralatan emas yang tercanggih di Asia, kata Ketua Pegawai Eksekutif Kazanamas Gold Refinery Sdn. Bhd., Datuk Dr. Shamshudeen Yunus.

Menurutnya, Kazanamas, yang merupakan anak syarikat IGDX Holdings Ltd, telah memulakan operasinya di Pulau Pinang pada bulan Jun tahun lalu dan berupaya menapis jongkong emas sehingga tahap ketulenan 9999.

‘‘Kami gembira dapat mengukuhkan kedudukan negara ini dalam peta antarabangsa dengan mencatatkan piawaian baru jongkong emas 995, yang akan diguna secara meluas di semua pasaran antarabangsa tidak lama lagi,’’ katanya di sini, hari ini.

Kemudahan itu akan memenuhi keperluan pasaran Hong Kong, Indonesia, Singapura, Thailand selain pasaran tempatan.

1 comment:

Hafiz.jewel said...

Beli emas pada harga teruja www.hafizjewel.com / hafizjewel.blogspot.com



Kami membeli emas pada harga tertinggi, kami juga membeli emas putih, surat pajak dan platinum. agen kami berada di seluruh Malaysia kecuali borneo.



Jika anda bermasalah untuk ke tempat kami, kami boleh ke tempat anda untuk sebarang transaksi (gold test, diamond test, platinum test, surat pajak).hanya call no kai dibawah.



Semua urusan dengan kami ada secara tunai dan segera.



Kawasan utama: seluruh selangor dan kuala lumpur , kajang, selayang, kepong, bangi, serdang, pandan indah, damansara, ampang, petaling jaya, shah alam, klang, etc. Negri2 lain. penang, melaka, johor, terengganu, kedah, perak, negeri sembilan



no tel: 012-2301015 / 013 4321 824 (shahrul)



hubungi kami untuk membeli atau menjual emas, emas putih, surat pajak, platinum, gold bar, emas kijang, harga emas, emas 916, rantai emas, cincin emas, emas lama, emas rosak, emas patah